utorak, ožujka 26, 2013

Stranica paranormalno-Hr vise ne postoji!



Na žalost, zbog nekih zivotnih situacija, nisam vise u mogucnosti odrzavati ni financirati web stranicu www.paranormalno-hr.com. sto ne znaci da i dalje nisam aktivan, jednostavno ponekad u zivotu nastupe periodi kada se moram posvetiti nekim manje paranormalnim stvarima ali kako se radi o stvarima iskljucivo privatne prirode, necu ih iznositi na ovom blogu. U svakom slucaju, pokusat cu pronaci novo mjesto za stranicu i sve postaviti iz pocetka. Na zalost, izgubio sam kontakt s gotovom svim clanovima, pa vas molim ako ovo citate da mi se javite na hr.paranormalno@gmail.com

Sto se tice paranormalnih stvari, i dalje sam u kontaktu sa nekim stranim istrazivacima i grupama i s njima razmjenjujem informacije i iskustva. Nedavno sam imao i izuzetno zanimljivu EVP seansu  u privatnoj kuci u kojoj se manifestiraju stvari od koraka, glasova, djelomicnih aparicija pa sve do fizickog kontakta s onostranim, moram naglasiti da ni jedna od navedenih stvari nije bila uopce ugodna jer se po mom misljenju radi o vrlo neprijateljski nastrojenim entitetima. Na zalost nemam slobodu iznositi detalje jer me osoba zamolila da nista ne objavljujem tako da to moram ispostovati ali imam dozvolu za objavu nekih evp-a i to cu napraviti cim ponovo pokrenem stranicu.

Jos jednom molim sve clanove bivse stranice da me kontaktiraju, posebno one koji se nalaze u Zagrebu. Dolazi ljepse vrijeme pa bi bilo zgodno obaviti i neke terene.


Nema komentara: